საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია
საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია

საძიებო სისტემის მარკეტინგი (SEM) ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ინსტრუმენტია, რომელიც როგორც ცნობადობის გაზრდასა და იმიჯის შექმნას ასევე პოტენციური მომხმარებლის მოზიდვასა და პროდუქტის გაყიდვას უწყობს ხელს.

იგი იყოფა ორ ნაწილად:


საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO) მომხმარებლის 90% ინფორმაციის მისაღებად იყენებს საძიებო სისტემას, ხოლო 85% გარკვეული პროდუქტის მყიდველია. 

ინფორმაციის მოძიებისას მომხმარებლის ყურადღება ეთმობა შედეგების პირველ გვერდს. 

იმისთვის, რომ თქვენი ორგანიზაცია და პროდუქტი საძიებო სისტემის საწყის გვერდზე აღმოჩნდეს, "iPromoters"-ის გამოცდილი ჯგუფი დაგიგეგმავთ და სწორი სტრატეგიული მიდგომით მიიღებს ოპტიმალურ შედეგს.

"iPromoters"-ი იყენებს საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის ორივე მეთოდს - On და Off Page Optimization.

On-Page Optimization საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის დროს დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებთ თქვენს ვებგვერდზე განთავსებულ ტექსტებს, პროგრამირებას, სურათებს, ვიდეოებს, ვებგვერდის შიდა ბმულებს, წინასწარ განსაზღვრულ საკვანძო სიტყვებს და ა.შ.

Off-Page Optimization ჩვენი ჯგუფი საიტის გარეთ ატარებს მარკეტინგულ ღონისძიებებს.

ჩვენ დავარეგისტრირებთ თქვენს ვებსაიტს ყველა პოპულარულ საძიებო სისტემაში და განვახორციელებთ ლინკ მარკეტინგს,

რაც გულისხმობს სოც. ქსელებში თქვენი კონტენტის გავრცელებას და ახლის შექმნას, ლინკების გაცვლას, ბუქმარქინგს, ბლოგინგს და სხვა. 

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია ვებსაიტის მართვის მსგავსად არ არის ერთჯერადი პროცესი. მომხარებლების მოსაზიდად და შესანარჩუნებლად ის უნდა ხორციელდებოდეს მუდმივად.

"iPromoters"-ის მიერ სწორად განხორციელებული საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია, დაგეხმარებათ თქვენი ორგანიზაციის ცნობადობის, ვებგვერდზე ტრაფიკის და პროდუქტების გაყიდვების გაზრდაში.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

უფასო კონსულტაციისთვის მოგვწერეთ ან დაგვირეკეთ